HTML

A nap vicce

Panka blogja:)

Eredetileg irodalmi blognak indult, ezért találhatóak az elején "irodalmi bejegyzések". Mivel most már nem kell ilyet írnunk, inkább magánéleti blog lett belőle. Életem darabkái, életképek.:)

HASIZOMEDZÉS! ;)

A nap vicce

Utolsó kommentek

Indavideó

Elköltözöm itthonról.

2010.06.12. 20:06 pankablogja

Ugyanis megérkezett a dög. Nem jövök ki túlságosan jól a kutyákkal. Én előre szóltam, hogy ha Szamba jön, én megyek. DéDóri megígérte, hogy kifüstöli a vendégszobából a denevéreket nekem...xD
Ma volt a Réka ballagása.:) És ő mondta a búcsúbeszédet. Nekem tetszett, szerintem nagyon ügyes volt! Aztán meg felmentünk még egy picit a Dóriékhoz, aki az én kedvemért rendet rakott a szobájában.;) És én vagyok az első az osztályból, aki járt náluk. Ugye milyen megtisztelő?!? Meg kaptam egy könyvet a Rékától... szeretem, hogy azonos az érdeklődési körünk.:)
Ja, mielőtt még kérdeznétek: a nyelvvizsgáról nem tudok mit írni. A hivatalos vizsganaptárban június 19-ét írnak, de a vizsgán meg azt mondták, hogy két hét múlva lesz eredmény. Szóval totál káosz. Mind1, lehet, hogy jobb is, ha nem tudom, hogy milyen lett... 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pankablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr172076938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.06.18. 21:57:04

már elnézést, de az osztályból először ÉN jártam Dóriéknál... és akkor is rend volt a szobájában!

szerintem előbb fogsz megbarátkozni a döggel, mint gondolnád. jössz te majd még kialvatlanul, kisírt szemekkel iskolába, hogy beteg a dög vagy eltűnt vagy ilyenek.

és hajrá a nyelvvizsgához.

pankablogja 2010.06.19. 11:42:55

igen, gondoltam, hogy ebbe a fél mondatba bele fog kötni a Tanárnő. úgyhogy pontosítok: az osztálytársak közül az első.
kisírt szemmel a dög miatt??? áá, azt nem hiszem! am ha a továbbiakban is így viselkedik, akkor még az is lehet, hogy el fogom tudni viselni.

sinkóci 2010.06.20. 08:40:57

Egy lépést már megtettél: a plüsskutyát,amit jövendőbeli uncsitesódnak szereztem be,máris pártfogásodba vetted...Ki tudja, mi lesz, ha egy élő kutyával állítok haza????:-))

pankablogja 2010.06.20. 11:08:23

hát a legfőbb különbség itt van: a plüsskutya nem él, nem nyáladzik, nem ugat és nem ugrál föl rám. és tudom, hogy az új unokatesómé lesz.:)
élő kutya? naneem!
süti beállítások módosítása